Idag har det varit en påfestande dag. Vi hade tillval och jag hade valt teater. Jag tvekade en aning när jag valde det men tog det för jag ju gillade att spela teaterföreställningar en gång i skolan när jag var yngre (spelade Tant Pruselius i Pippi och en annan surtant). Men för mig blev det lite för mycket för lilla mig med teatern hela dagen idag. Det var väldigt många övingar direkt inför hela gruppen på 18 pers som jag inte kände. Då och då ville jag bara lämna rummet och önskade att jag hade valt ett annat tillval. Så känner jag även nu men jag ska tänka på saken över om jag ska fortsätta. Första gången kanske var jobbigast? 
 
Annars så har jag suttit med datorn denna kväll tillsammans med några andra. Dock har den krånglat så jag har inte fått mycket gjort. Om en stund är det film här på skolan. Jag får se om jag tittar. Folkhögskoleandan har redan dragit igång på riktigt...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0