Idag har det varit en lång dag. Först hade jag första skulpturlektionen. Vi fick göra pyramider för att ta "modelliringskörkort". Det var svårare än ni kan tro kan jag meddela...
 
Efter skolan åkte jag och Alexandra in till stan för att handla lite. Det blev först en sväng till hemmakväll för att köpa filmer, sen middag, därefter lite nödvändigt till mitt lilla hushåll på ÖB och tillsist lite mat. Så jag kom nyligen hem och är ganska så trött. Förvrigt träffade jag på mamma i stan. Det är inte ofta som jag ser henne nu förtiden.
 
Igår hade jag förresten tillval. Jag har ju teater och det är verkligen en riktig utmaning för mig så jag var glad när dagen var över. Lika glad var jag att det onda i över verkade vara borta.  Men så kände jag av det natten till idag igen...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0