Bilder från kvällspromenaden igår.
 
 
Den här helgen har jag varit ledig så igår tog jag med Alexandra hem för att träffa och klappa på fåren hos Niclas. Jag trodde att hon skulle få träffa Mellvin och Zingo också men de var inte hemma tyvärr. Sen blev det en kort fika hemma hos mig och sen begav vi oss tillbaka till skolan med Niclas. På vägen blev det också ett stopp för att handla lite mat. Sen såg vi tre "Är du smartare än en femteklassare?" och före det tog Niclas och jag en kort kvällspromenad.
 
Sen idag blev det en sovmorgon men vi vaknade ändå ganska tidigt ut av att solen strålade in genom persiennerna. Dock tittade vi på "King of Queens" och "Upp till Bevis" större delen av morgonen. Men sen när han hade åkt tog Alexandre och jag en promenad medans jag tvättade och sen åt jag vi middag. Nu är det söndagsmys som gäller resten av kvällen!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0