Idag har jag inte kunnat hålla mig inomhus eftersom det har varit så fint väder. Efter lite skissande på förmiddagen satt jag och Cassandra oss ute i solen vid slotten innan lunch. Sen efter lunch satt jag och Josephin nere vid vattnet och skissade. Därefter hade jag tänkt att vara inne men det slutade med att jag släpade ut stafliet så vi var några som alltså stod ute och målade. 
 
Men det slutar inte där: Efter middagen tog jag en promenad på området och fast att solen fortfarande lyser nu så tror jag att jag håller mig inne resten av kvällen. Lite synd men mitt ansikte har fått mer sol idag än det har fått på flera månader så det får räcka.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0