Babben, Keno, Bill Bailey, Bingo, Bea mfl.
 
I helgen var jag hem. På lördagsmorgonen åkte jag som sagt och klippte mig. Efter det åt jag lunch hemma med mamma och Robin. Sedan åkte Robin och jag och hälsade på farmor och sen på hemvägen släppte Robin av mig hos Niclas.
 
Så sen var jag där hela kvällen. Jag fick hälsa på de nya lammen som ni ser på bilderna över, öronmärka dem ( Jag var nog mer "skraj" än dem) med Niclas pappa. Sen blev det en promenad med hundarna och Åsa. och efter det spenderades kvällen framför tv:n med allihopa.
 
 
Sen, tillsist, i söndags åkte Niclas och jag ut till mig. Vi passerade Biltema på vägen för att köpa lite material till mitt konstprojekt och sedan blev det middag här.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0