Idag fick jag mycket gjort i skola. Sen efter skolan åkte jag och Alexandra in till stan och åt middag. Hon älskar Sushi så vi hade tänkt ett tag att vi skulle gå och äta det någongång så det fick helt enkelt bli idag. Jag har ju bara ätit det på kinarestauranger och gått från att inte tycka om det till att tro att jag gör det i alla fall. Så jag tänkte att det upp till bevis nu och ja jag kan verkligen säga att jag tycker om det nu. Dock åt jag ingen ingefära och soppan som ingick före (och teet som vi fick efter) var inte alls någon höjadre men jag hade lätt kunnat ätit mera sushi!
 
Efter middagen gick vi i alla fall sen upp på stan, till färghandeln, för att fylla på mitt materialförråd. Sen kunde vi inte låta bli att köpa frozenyoghurt men ångrade oss lite när vi väntade på bussen och höll på att frysa ihjäl, speicellt om fingrarna.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0