Mitt första vårtecken
 
Nu har sista delen på detta folkisår börjat. Det känns tråkigt och stressigt. Jag har nämligen mitt homage som inte är helt klart än att göra klart, ett helt projekt fram till slutet och arbetsprover att göra vid sidan av. Phu. Så jag har försökt att sätta igång idag.
 
Men min förkylning hänger kvar längre än jag trodde så jag är inte helt kry och sen är det väl kanske också för att jag jobbade i helgen? Jag var helt slut igårkväll när jag kom ut till skolan efter jobbet. 
 
Hur som helst var det kul att se folk igen. Alexandra har jag ju till exempel nästan inte sett på tre veckor. Sen har jag inte varit på skolan på lite mer än två veckor. 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0