Imorse regnade det. Inte så mysigt. Men på eftermiddagen sken det upp lite och sen kan man ju inte låta bli att få vårkänslor utav alla lökar, blommor och fågelkvitter. Nu på kvällen när jag och Alexandra har försökt småjobbat har man hört fåglarna utanför. 
 
Annars har jag äntligen avslutat mitt Homage idag. Så skönt att ha det ur världen. Jag vet inte hur många gånger som jag hållt på att ge upp för att jag har velat så mycket - och för att det har tagit tid. Jag har ju hållt på att måla det i mer än en vecka nu. Jag började innan Berlin. Sen var det Pizza till middag förresten. Så just nu har man det inte så pjåkigt (peppar peppar) med god mat och en lugn miljö fast att man har lite saker som stressar en. Jag ska njuta så mycket som jag bara kan.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0