Förbaskande regnande! Jag trodde ju att det inte skulle regna imorse (hur jag nu trodde det) så jag tog ej min regnjacka. Det resulterade ju såklart i att jag blev dyngsur varje gång jag som jag har gått till matsalen idag. Men jag hade gummistövlar i alla fall. Alltid något. 
 
Annars har jag fortsatt mitt skissande på arbetsprover och projektarbete idag + haft ett mentorssamtal. Sista jag gjorde ett projekt i skolan var det i slutet på gymnasiet när jag sydde en klänning. Den här gången blir det mer konst. Sen efter middagen skrev jag ut lite gamla arbeten till en portfolio som jag ska fösöka att sätta ihop.
 
Nu har vi haft plugg/jobbverkstad här, jag, Alexandra och Amanda.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0