Idag har jag haft kollektionsgenomgång. Det betyder att jag och en lärare plockade ut de bästa utav det som jag har gjort här på skolan. Sen på förmiddagen var de här från Mälardalenshögskola och pratade om designutbildningar. En utav dem har jag funderat lite på så att det var bra att jag fick lite mer info.
 
Sen slutade det äntligen regna och solen kom fram på eftermiddagen. Så Alexandra och jag drog oss ut på en promenad och hade turen att se några råddjur på ganska nära håll i skogen. Ser ni det på tredje bilden? Sen kvittrade fåglarna som bara den och imorse såg jag två sädesärlor - Så nu är det vår! 
 
Efter lite middag och städning blir det nu film och fredagsmys med Alexandra.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0