I Berlin ville jag inte köpa massa onödiga souvernirer som man kan hitta i varje gatuhörn. Men inne på en galleria (lik Åhlens) vid Alexander platz hittade jag detta glittriga lilla Tv-torn.
 
Egentligen är den från ett parfymmärke som heter "Breath of Berlin" (som bara kan köpas i Berlin) men detta är bara flaskan fylld med glitter (Limited Edition). Så jag tyckte att det kändes som en bra souvernir. Den kostade ca 100 - 150 kr men fanns i en storlek större för en lite större peng men det var ändå skillnad i pris i jämförelse med de som var fyllda med parfym. De doftade gott men denna var mycket finare i mina ögon och fanns dessutom i massa andra färger också. Valet stod mellan denna och en turkos. 
 
Just nu står den bredvid eiffeltornet i mammas och pappas bokhylla men vi får se om den får flytta med mig någonstans sen eller om den får stå kvar där.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0