Jag har varit väldigt stressad och orolig den senaste tiden. Jag mår inte helt hundra just nu helt enkelt för det är och har varit väldigt mycket i mitt huvud hela sommaren och nu börjar jag på en ny skola snart så det känns som att jag inte fått någon tid att vila.
 
Dock så behövde jag få komma bort så igår gjorde jag, Niclas och Robin en utflykt till Mall of Scandinavia. Så nu har vi sett det omtalade skrybygget. Visst var det kul att se. Speciellt in och utgång till parkeringsgaraget - sista bilden och den stora fontänen. Men så mycket kul hittade vi inte i affärerna så det blev bara lunch och en dyr frozen yoghurt. Men det var den bästa frozen yoghurten jag smakat så det fick vara värt det.  Så mitt tips är att välja Hallonsorbetsmaken och kolasmaken om ni besöker stället.
 
Vi hade funderat på att gå på bio också men tyckte att det räckte för den här gången.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0