Efter gårkvällens inlägg om min studentlägenhet var det "inflyttningsdag" igår så vi gjorde en roadtrip dit mamma, pappa, Robin och jag. Dock hade förra personen som bott där ej lämnat tillbaka nyckeln (och inte städat helt ordentligt heller) så de var tvungna att byta lås vilket gjorde att jag därför inte fick nyckeln idag som det var tänkt. Lite surt men än så länge ha hyresvärden försökt lösa allt så gott de kan och jag fick mina mått i alla fall. Så jag hoppas att vi inte stöter på några större problem nu (*Peppar peppar.)
 
Hur som helst blev det lunch på en vägkrog på vägen dit och fika på ett litet sommarcafé på vägen hem. Sen blev det en kvällspromenad i solen och färgning av håret på kvällen. 
 
Jag vet att jag färgade bort mitt "solbleka" hår (Förlåt Maria) men jag har velat färga håret så länge nu att jag inte kunde vänta längre. Så Agusti börjas som brunett.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0