Idag har jag haft en riktig lat söndag - min första i nya lägeheten. Jag har inte orkat gjort mycket mer än tagit igen den senaste två veckorna av Pretty Little Liars (Det var ett under att jag orkade diska). Jag har alltså inte sett det på två veckor eftersom jag har haft så mycket annat i huvudet. Jag hoppas att det är därför som jag varit så lat idag.
 
Hur som helst försöker jag också få igång bloggen igen. Jag har liksom kommit av mig med det med. Jag har bara flyttat och oroat mig de senaste veckorna känns det som med andra ord. Men jag måste verkligen få blogga av mig lite nu och jag har massa bilder på lager. Jag hoppas bara också att jag hinner med att blogga när skolan börjat också.Jag ska göra mitt bästa!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0