Här är några bilder från den årliga födelsedagsoutfiten som jag passar på att fota ute i kvällssolen varje år. Men i år blev det lite slarvigt.Jag syftar på halsbandet som ligger innanför klänningen. Sen så trodde jag att jag var mycket brunare. Jag såg i alla fall brunare ut inomhus. Fast det kanske inte är så konstigt när man inte har lätt för att bli brun och har spenderat mesta av tiden inne på jobbet eller pluggandes?
 
Men sen kom jag på att det är ju det som är härligt - att allt inte är perfekt. Det är ju det jag gillar och vill förespråka fast att jag tycker att det är kul med kläder. Vad gör mina bleka ben? Ringar under ögonen? Juliga klänning? Och att solen inte är med på bilderna? Det är ju jag!
 
 De oskrivna reglerna säger ju också att man inte ska ha stora matchande örhängen óch halsband tillsammans men det struntade jag i. Ingen har väl dött utav lite "more is more"?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0