H&M - 200 kr (ord. 399 kr)
 

 
Den här klänningen kunde jag inte låta bli att köpa i slutet på sommarrean (precis som den gröna som jag visade för ett tag sedan) då jag kände mig väldigt fin i den. Dessutom var den lagom lång och skulle passa perfekt till framtida gasquer.  Dock har det ju inte blivit någon gasqe än men jag har mer än två år kvar och annars vore den också fin å någon riktig festlighet i sommar också. 
 
Här om dagen när jag såg på en ny favoritserie hade dessutom en i serien på sig samma klänning och då kände jag mig ännu mer nöjd över köpet och var som ni ser tvungen att printscreena det som bevis. På de bilderna ser man verkligen att den är gjord för att hänga på en människa och inte en galje.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0