Är detta redan ett år sedan?! Det känns som igår jag tillbringade tiden före jul på Wik och det var så mysigt. På dagarna hade jag grfik, screentryckte för mig själv och föberedde konstutställning. Sen på kvällarna såg Ann-Kristin, Alexandra och jag på Mysteriet på Greveholm för att visa Ann-Krstin (Från Tyskland) vad det var. Jag kikad eockså lite på årets julkalender och blev förtjust i lilla Cleo. Julfika blev det också för att fira Alexandra och Ann-Kristins födelsedagar. Sen på Alexandras födelsedag fick Alexandra och jag för oss att basta och blev så sugna på julmust till. Haha
 
Sen blev det julfika på slottet och sen även lucia där. I samma veva som lucia hade vi konstare vår utställning och före det var det julbord för hela skolan. Åh vad jag saknar livet på folkis med mina Wik-vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0