Igår var det fest på skolan för oss och alla gamla elever som gått där. Så Niclas var med och träffade på några av sina gamla vänner. Jag träffade också på Ann-Kristins kompisar från Island och Vitryssland. Temat var karneval så det var jättemysigt pyntat och det fanns en "spådam" som var en enhörning i ett tält.Ja det passade verkligen temat. Jag hade dock inte klätt ut mig men Alexandra, Ann-Kristin och jag pyntade oss med lite glitter.
 
Sen var det också en teater och konserter. Men före kvällen var jag och Niclas i stan och letade byxor åt honom och hade hittade hela 3 par och en skjorta. Vad köpte jag då? Jo tvättmedel och annat nödvändigt för några hundra...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0