Programledarna i årets Melodifestival: Peter Jöback, Sarah Dawn Finer, Ola Salo, Gina Dirawi, William Spetz, Charlotte Perelli, Henrik Schyffert och Petra Mede.
www.svt.se/melodifestivalen.se
 
Jag hade helt missat att mellodifestivalen drar igång i helgen förrens förra veckan. Jag ser ju aldrig på riktigt TV nuförtiden. Dock kommer jag att missa en hel del deltvälingar. Visst man kan ju se dem efter men det är ju inte riktigt samma sak...
 
Hur som helst så har jag inga favoriter i tävlingen på lördag men det ska bli spännande att se vad Ace Wilder bjuder på detta år. Deltävling 2 tror jag mer på med Isa och Krista Siegfrids (Hon tävlade för Finland i ESC för några år sedan, om jag minns rätt). I deltväling 3 tror jag på Oscar Sia, Lisa Ajax och sen i den sista deltävlingen är jag förväntansfull att få hra från linda Bengtzing igen.
 
Annars så gillar jag att Gina leder tävlingen i år igen. Dock vet jag inte vad jag tycker om att hon får en ny kollega varje gång. Det blir kul med vissa kanske.
 
Jag gillar att vi är inne i mellocircusen igen i alla fall!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0