Idag har jag som sagt börjat skolan igen. Vi skulle ha haft måleri men läraren var sjuk så istället blev det en mukstart med massa skissande och planering för mig. Det är ju från och med nu vårterminen börjar. Så jag satt i skulptursalen och pratade med Cassandra medans hon skulpterade. Sen kom Josefin och hätmade oss resten för lunch. 
 
Jag bara njöt av vädret så var tvungen att knäppa av några bilder medans det var ljust också (mer bilder kommer imorgon). Sen nu på kvällen har jag varit och ätit middag med Ann- Kristin och mött upp Alexandra vid bussen. Nu får vi se vad jag gör ikväll. Jag såg aldrig Hunger Games igår ändå förresten. Men vi kanske ser 2:an ikväll.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0