Ja då har det redan gått en månad på 2016. Skönt tycker jag. Januari är oftast bara tråkig. Men det blev äntligen kallt och snöigt i början på detta år. Det var tråkigt bara att det skulle försvinna innan månaden var slut bara...
 
Men i Januari har jag i alla fall:
  • Spenderat årets och månadens första dag med inte göra ett dugg hos Niclas tillsammans med hans vänner som vi firade nyår med.
  • Passat på att jobbat medans jag var ledig från skolan.
  • Mellandagsshoppat och fikat med Josefin och Ian.
  • Klippt mig.
  • Shoppat med mamma och ätit en trettondagsmiddag.
  • Hälsat på mormor.
  • Början skolan igen. 
  • Haft två veckors måleri och målat ett till självporträtt.
  • Äntligen fått börja se på Pretty Little Liars igen.
  • Sett på alla Hunger Games.
  • Sett råddjur på nära håll.
  • Haft klippkroki.
  • Varit på Öppet hus på Konstfack.
  • Varit på bio, shoppat och fikat med Alexandra och Ann-Kristin.
  • Börjat på ett skulpturblock.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0