Gårdagens middag, skissblock som jag fick av Alexandra när jag flyttade från Wik och Mellvin.
 
Jag har haft två/en och en halv dag i solen hos Niclas som hundvakt. Igårkväll gjorde vi lax till middag och skulle äta ute i solen men vi blev invaderade av en geting.... Men maten var god i alla fall. Sen blev det promenader med hundarna, lite teckning, badning i tunnan och filmmys.
 
Sen förrutom alla promenader blev deten springtur med bara Niclas (Första gången som vi gjorde det tillsammans och det gick bra) och inte nog med det så tränade jag ett friskispass i kvällssolen också. Innan det var jag dock så slut av alla sol från dagen att jag inte visste om jag skulle orka. Och ja det gick inte så bra men jag var där i alla fall.
 
Efter dessa sagar känns det lite surt att jobba igen men snart får jag ledigt i alla fall. Sen tror jag att jag sov lite oroligt inatt för Mellvin kom och gnällde två gånger inatt. Lilla plutten. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0