Jag började dagen med att skicka iväg lite mail på morgonen. Sen efter lunch var pappa och jag ut och övningskörde. Till en början var det fint och soligt. Så vi hamnade hos farmor för lite fika. Men på "hemvägen" började det spöregna och åska. Det var första gången som jag körde i så mycket regn och eftersom jag inte gillar blixt och åska var det lite obehagligt att befinna sig ute på landet då. Men jag klarade det ganska bra ändå tycker jag.
 
Jag måste ju vara lite peppande mot mig själv också (vilket jag inte ofta är) och just nu känns allt ganska så tungt. Det känns som att jag simmar mot land men kommer aldirg fram. Jag sliter mig i håret, stressar, får panik och nedvärderar mig själv. Så ja det är tufft nu. Sen är det tankar på framtiden som oroar mig samt tanken på lilla mormor på sjukhuset. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0