Replay - JC - 300 kr (ord.1199 kr)
 
Den här underbara tröjan kanske ni minns att jag har bloggat om? Jag har i alla fall spanat på den ett tag nu. Från att den kostade 1199 kr och jag sa "Det kan jag inte betala för en tröja", till att den sänktes till halva priset (och jag fortfarande tyckte att det var dyrt) till igår. Men den storlek som jag hade provat förra söndagen (det fanns en kvar då) var till min fasa slut igår... Men så provade jag en annan och den funkade faktiskt bättre i halsen än den förra. Så det blev ett köp utav min första märkeströja någpnsin - Tack vare lite is i magen.
 
Observera förrutom de vackra färgerna och fragkedjorna,  guldfodret!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0