Idag har jag haft körlektion igen. Dubbel dessutom och jag vet inte om det var det som gjorde det men efter så kände jag mig riktigt nere. Men det är ju ganska så typiskt mig för ag har så höga krav på mig själv att jag stjälper mig själv. Så när jag kom hem behövde jag bara mat och vila. Jag skulle plugga för att känna mig effektiv men jag klarade inte av det så bra så får helt enkelt ta nya tag imorgon. 
 
Sen var det andra grejer som kändes jobbiga på eftermiddagen. Jag har dessutom fått ont i halsen (jag hoppas innerligt att jag inte smittade mormor i söndags...). så jag kunde inte gå och träna på första sommarträningen som jag hade hoppats. Jag har ju längtat efter det i snart ett år. Ja just idag har jag inte mått så bra helt enkelt. Både fysikt och phsykiskt.
 
Men så är det ibland - jag får komma igen sen. Det blev en promenad med pappa i kvällsolen i alla fall och så kom hem paket på posten och piggade upp lite. Typ.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0