Idag är det en månad sedan jag slutade på Wik. Det var ju en chock att vara hemma igen första veckan men nu har chocken lagt sig och man börjar nästan undra om det var en dröm. Det var en himla bra dröm i alla fall och det är ritkigt tråkgit att tänka på att man kanske aldrig kommer träffa vissa igen. Jag Alexandra, Ann-Kristin, Cassandra, Josephine, Saba, Louise mfl så mycket. Jag har till och med drömt om dem. Förr såg man dem varje dag och nu är vissa av dem ganska långt bort...
 
Men det är skönt att vara hemma och se familjen lite oftare också. Sen har jag ju fått mycket gjort hemma i alla fall. I tre veckor har jag nu tagit körlektioner och pluggat körkortsteori själv. Det var skönt att jag kom igång med det och sen har jag ju fått in några jobbpass också. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0