Hp Spectre 13 med 18 karat guld (Aktioneras bara ut - pengarna går till Nelson Mandela Foundation. Källa Feber.se)
 
 
HP  Spectre Notebook 13-v001no
iphone 6s
Mac air
Asus EeeBook F205TA-FD0035BS
Samsung Galaxy S6 edge
Sony Xperia M5 

 

 
Jag har fått guldfeber! För att jag har börjat kika lite efter en ny dator för att min skärm (som jag bytte ut på min nuvarande) har börjat gå sönder igen och sen finns det andra tecken som visar på att den kanske inte håller så längde till. Så jag vill vara beredd. Sen så känner jag att jag kanske skulle behöva en ny mobil också. Men det är nog inte lika akut.
 
Men hur som helst skulle jag gärna ha matchande mobil och dator i guld. Frågan är bara hur mycket jag ska lägga och vilket märke. Hmm. Hade jag fått välja på dessa hade jag tagit någon av premiumvarianterna från HP men de är ju inte att tänka på. Men det finns ju den  svarta med gulddetaljer från HP men den kostar också för mycket. Ja jag får fundera på saken. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0