Idag har jag varit på kalas hos farmor för hon fyller nämligen 80 år imorgon. Det kan man ju inte missa och måste man ju bara fira! Så jag, Niclas, mamma, Pappa, Robin och en del av släkten var dit på lunch och fika. Jag träffar inte de andra ofta för att några bor i Finland (Farmor är från Finland från början) så det var kul att få träffa dem igen och höra lite god finlandssvenksa - jag tycker att det låter så mysigt.
 
Efter sen blev det lite jansson frestelse och annat gott på balkongen hemma. Vi alla höll på att dö av värmeslag men det hjälpte at sätta sig ner i skuggan och lite senare kunde Niclas och jag sitta ute i solen nu på kvällskvisten.
 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0