I-landsproblem
 
Jag gillar inte när:
  • Jag har för mycket kuddar vid fortändan av sängen så fötterna nuddar det när jag ska sova.
  • Att bli väckt utav att någon tänder en stark lampa.
  • Att inte få sova när jag vill och att bli väckt när jag sover. När jag var liten klarade jag det superbra dock.
  • När en nagel går av jättenära fingret så jag känner min fingertopp.
  • När jag är trött och det känns som att mitt smink rinner ner i ögonen så det svider.
  • När någon ändrar på grejer som jag har ställt ut med riktig eftertanke.
  • Att vakna på natten och vara törstig så jag tillslut måste gå upp och dricka något för det hindrar mig från att somna om.
  • När mina fötter blir för varma.
  • Att inte kunna sova med täcke för det är för varmt.
  • Att nysa direkt efter att jag målat mascara...
  • När en huvudkudde inte är bra uppfluffad.
Bildkälla: Tidningensolo.se
 
Ja jag har tydligen specifika krav när jag sover för att kunna slappna av märker jag. Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0