Är man ute efter en rolig men snygg resväska tycker jag definitivt att man ska kolla in dessa från Epic, samma märke som jag köpte min. Den lila är från samma kollektion som min och jag var i början mer intresserad av den än min leoparfärgade som jag köpte. Även om jag älskar lila så ser det ut som att den skimmrar fast att det är ormmönstret. 
 
Sen såg jag att de nyligen har släppt en ny kollektion med blommönster. Kan det bli sötare och vårigare?! Jag bara älskar det! Jag vet dock inte om jag hade valt en blå eller rosa. Dock ser det ut som att vissa storlekar redan är slutsålda...
 
Tillsist: Den översta kommer i April så om någon blir köpsugen tror jag att det är bäst att hålla ögonen öppna.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0