Bildkälla:SVTPLAY.se
 
Jag har ju kommenterat varje deltävling i melodifestivalen så här långt så varför inte fortsätta? Jag såg ju inte det live i lördags men när jag fick höra om det blev jag chockad över att Linda Bengtzing kom sist och Frans först. Ja ni kanske förstår att Frans inte är någon favorit. Låten var tråkig och amatörmässig om jag får säga mitt. Mollys framförande var bättre men jag gillade inte refrängen på låten.
 
Så ja tyckte jag att Linda var bättre då? Jag må ju säga att jag skulle vilja ändra texten i den men hon står mig närmare om hjärtat än de andra låtarna. Fast jag gillade Panetoz också. Den blev man glad av.
 
// Hejdå från idag, hårda Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0