Idag har vi hängt klart den allmäna utställningen tills på lördag. Stina var en av lärarna som var med och hjälpte till så hon hängde några av mina målningar. Hon ringde och fråga om hon hade min välsignelse på att att beskära en tavla. Det behövde hon ju inte göra tänkte jag men det var snällt att hon frågade i alla fall. Haha. Annars har det dock tagit på krafterna även idag att hänga.
 
Sen hade jag tvätttid i alla fall så jag tvättade, gick till middagen, gick tillbaka till tvättstugan, tog en promenad med Alexandra och letade stenar i skogen (Haha som om vi var 5 år) och gick gick sen för att hämta tvätten. Efter det blev det lite vila men nu är det dags för husmöte. Ni ska inte tro att jag latar mig de här sista veckorna!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0