Igår var en dag som jag hade sett fram emot länge. Men den var intensiv. Jag jobbade ju i skolan till halv 10 på fredagen och sen gick jag upp 7 igår och fortsatte. Så mellan 9 och 11, innan utställningen började stressade jag som bara den för att få allt klart. Sen vid 11 var det redan massa folk här. Josefin och Ian kom bland annat då vilket jag tyckte var jättekul. Det betydde mycket att de ville åka dit för min skull! Så jag visade dem omkring och efter det lunchade jag med Ann-Kristin. Sen hade jag ett pass i vår konstshop, visade mamma, pappa, Robin och min faster runt, fikade med dem. Sen hade jag själv ett pass i fiket och efter det fick jag visa Niclas, Åsa och några från deras släkt omkring. Så det blev mycket spring fram och tillbaka. 
 
Sen åkte alla hem men Niclas stannade hos mig. Middagen fick jag dock äta i matsalen utan Niclas men med Louise och Josephine. Men sen blev det som sagt Eurovsion med Niclas.
 
Mer bilder på all konst och min utställning såklart kommer inom de närmsta dagarna.
 
// Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0