Jag har varit inne i årets arbetsprover de senaste dagarna. Jag lovade mig själv att vara ute i bättre tid än förra året och lite bättre ligger jag till (2/3 timmar. Haha) än förra året. Men det är ändå konstigt när jag började i mitten av Februari när de släpptes. Hur kan det bli så? Hur som helst så har jag velat mycket över om jag skulle skicka in dem och faktiskt göra klart det som jag hade börjat på men jag gjorde det jag kunde utan att stessa för mycket.
 
Annars har jag vilat bort det onda i min hals (hoppas jag...peppar peppar), sett på King of Queens med Niclas och Toppmärklarna. Lite latdagar får jag erkänna men snart drar allt igång igen. Chock och vilodagarna är strax över.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0