Vi provade de här nya chipsen som jag vill minnas fanns för några år sedan, eller är det bara jag? 
 
Igår förmiddag färdigställde jag det sista med arbetsproverna, skickade iväg dem och efter det åt jag en god välförtjänt lunch. Sen när jag var igång (som jag måste vara för att det ska hända något) städade jag lite och rensade i smink och smyckeslådorna. Det har varit en enda röra sen jag kom hem. 
 
Sen kom Niclas över på kvällen och åt hamburgare med mamma, Robin och mig. Efter det tog vi en sväng med bilen och hamnade på en mingel/shoppingkväll. Sen väl hemma igen såg vi på filmen "Jack Ryan" - eller jag såg och Niclas sov. Haha. Men den var bra enligt mig. Lite seg i starten men bra mot slutet.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0