Här är en bildbomb från avslutningsfesten i onsdags. Det var så himla fint och det var en sådan härlig middag. Maten var inte så mycket att hurra för men förminglet ute i solen var mysig och hela atmosfären. Lärarna sjöng för alla oss elever och nämde allas namn. Folk höll tal, rim och Stina sjöng för oss. Sen var det kul att få sitta ner och prata om året med varandra och lärarna. Efter middagen var det sen en riktig fest i stenhuset (byggt på 1700-talet) med musik.
 
Jag hoppas att jag aldrig glömmer denna kväll. Detta var nog den bästa avslutningsmiddagen som jag har varit på. Eller jag kanske ljuger? Den i nian var ju ganska rolig. Men ingen var nog på ett bättre ställe än denna - med mälaren som utsikt och slottet bredvid. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0