Slutet av Augusti 2015 - Nyanländ till mitt rum och första gången jag tittade ut genom fönstret.
 
September - Första promenaden till Äppellunden och skördefest.
 
Oktober - Slottsfesten där jag fick gå i löngångar och bli dubbad till riddare av Wik.
 
November - Haloweenfest och det började gå mot vinter. Vid sidan av firade även Niclas och jag 5 år vid den här tiden.
 
December - Trots värme några minus i början av månaden och julfika på slottet.
 
Januari - Äntligen kom snön till Wik.
 
Februari - Alla hjärtans dag spenderades ute i snölandskapet och Alexandra och jag tog farväl av Ann-Kristin som åkte tillbaka till Tyskland.
 
Mars - Konstresa till Berlin och sen hem till vår utställning.
 
April - Våren kom till Wik.
 
 
 
Maj - Ett sista brygghäng och redan avslutning och avslutningsmiddag.
 
Här har jag samanfattat ett år på wik i bilder. Det gick otroligt fort. Jag försökte njuta men vill ändå uppmana framtida elver att ta vara och njuta av allt! Det kommer inte igen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0