Nu är denna utställning nedplockad men före det fotograferade jag såklart allt. "Dokumentera, "Dokumentera" säger vår lärare Anna ofta så det var vad jag gjorde (även om jag är ganska bra på det redan.Haha)
 
Temat för dagen var rörelse så jag valde att inspireras av tiden. Men tiden stressar mig ofta så då ville jag göra något roligt, glatt och lite fridfullt. Därför blev det hela en typ av "trädgård" som jag kallar "Jardin du temps" - Tidens trädgård.
 
Ja mer tänker jag inte säga. Bilderna får tala för sig själva.
 
Men så det är detta projekt som jag jobbat med sedan Berlinresan i Mars. Jag hoppas man förstår hur mycket jag har lagt ner i detta och det var lite vemodigt att plocka ner det.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0