Här är fyra fina bilder. Den första på hela klassen framför slottet. Sen har vi några av oss på bilden längst ner, också utanför slottet.
 
Sen, andra bilden, kan vi verkligen kalla min lilla familj  på Wik. Det är jag, Ann-Kristin och Alexandra. Det här året hade inte varit lika utan dem - trots att vi inte gått i smma klass. Jag kommer sakna att inte äta frukost med dem på morgnarna och prata om dagen på middagarna.
 
Sen har vi Jag och konstvännerna - Josephine, Saba och Helle på tredje bilden. Dock har jag ingen bild med Cassandra tyvärr.
 
Hur som helst så försöker jag vara positiv över avslutet och ser dem som nyfunna vänner istället för att tro att vi aldrig mer kommer ses igen. Alexandra och Ann-Kristin bor ju dock en bit bort. Speciellt Ann-Kristin - i Tyskland.
 
Hur som helst saknar jag dem redan!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0