Igår var det full rulle hela dagen med utställning, pass i fiket och att prata med folk och visa dem runt. Så mot kvällen var jag trött men jag orkade ändå se Eurovision. Dock tog jag ( som eurovisionfan) lite väl hårt på slutet. Jag hörde till dem som verkligen inte gillade vinnarlåten och som precis som tidigare år tycker att det inte ska blandas in politik i en mysiktävling. Ja jag förstår verkligen inte. Jag trodde verkligen att Australien skulle vinna så jag höll tummarna för den och Ryssland. Inte av politiska själv. Sen så var ju faktiskt Ryssland tittarnas favorit. Varför ska dessa jurygrupper vara med för? Då är det ju ingen idé att rösta...
 
Bitter? Nej jag är inte bitter! Haha
 
Hur som helst har all luft gått ur mig idag efter en intensiv vecka. Minst sagt. Sen sörjer jag att det snart är slut. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0