Idag har hjärnan jobbat. På morgonen hade vi en snabb repetition på matten och sen en dugga som kunde ge 10 % till sluttentan som kommer senare i kursen. Då kände jag mig ganska skärpt i alla fall men det var efter lunch som jag hade svårt att koncentrera mig på introdukttionen till Mekaniken. Men det var ganska logiskt så jag får ta och repetera det imorgon eller på torsdag/fredag.
 
Sen är jag rädd för att jag börjar bli förkyld igen då det känns som att jag börjar få ont i halsen. Eller så är det en slutfas på den jag hade. Men annars är det mormor som har smittat mig med sin, men det var det i så fall värt. Det roliga var bara att jag sa till henne att hon inte skulle komma att smitta mig - utan att ta i trä. Haha.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0