Jag gjorde ett kollage idag utifrån temat "Musikal".
 
Idag har jag mått sämre. Jag ville gå hem och lägga mig direkt när skolan började så jag funderade att gå hem på lunchen. Men envis som jag är gick jag tillbaka till skolan och gick inte därifrån förrens efter 4 så efter det var jag helt slut. Nej jag har verkligen varit tung i huvude och hängig idag. Jag skulle nog ha varit hemma hela dagen men jag har alltid haft svårt för att ta mig tid att vara sjuk när jag är det för jag hatar känslan av att jag missar något viktigt. 
 
Hur som helst blev det soppa när jag kom hem men jag frös ändå efter det, en varm dush och en tjok luddig tröja, filt och gosiga strumpor. Jag orkade till slut med att diska i alla fall oh hur myket jag än tyker att jag skulle behöva skissa nu tänkter jag bara vila. Jag har ändå varit duktig idag.
 
// Elaine som försöker övertyga sig själv om att hon ska vila när hon är sjuk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0