Inatt sov jag dåligt. Det verkar som att jag har slem kvar i lungorna sen jag var förkyld och det vill verkligen upp nu så jag hostade nästan hela natten. När jag väl hade blivit bättre var det morgon så förmiddagens föreläsning från 9-12 var jag  inte säker att jag var vaken under. Dessutom är det vi gör nu (Mekanik, krafter, fysik) så överväldigande - mycket på en gång.
 
Det är som sagt mycket matte och beräkninga  och det känns som jag läser en introduktionskurs till ingengörsprogrammet eftersom att jag aldrig har räknat så invecklad matte och fysik. Sen vet att jag måste lägga mycket tid på det, som  i klass med franskan för 2/3 år sedan. Därför blir det en extra tung decmber. Men jag ska ta mig igenom det!
 
Hur som helst gick jag tillbaka efter lunch och påbörjade ett 122 sidor långt kompendium. Men jag han dock inte så långt innan kvällshungern satt in konstig nog.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0