Första advent och julkänslor (så mycket som jag kan få ungefär, haha). Imorse låg det lite snö på marken (som jag hade hoppats) och solen sken. Dock gick solen bort och ersattes utav riktiga stormbyar men jag fick besök av mamma och Robin. Så vi promenrade ändå ner på stan och kollade i lite butiker. Sen var det 50 års kalas för bocken så vi var och kikade på den. Jag har inte sett den tidigare och ville se den innan den eventuellt brinner upp.
 
Sen så fyllde den ju 50 år så det var ett riktigt kalas med uppträdande. Lisa Ajax och Kristin Caspersen var konfrencier. Dock var det väldigt kallt pågrund av blåste så vi stannade inte så länge, vilket gjorde att vi missade fyrverkerierna. Efter åt vi middag på MAX och efter det hjälpte de mig att veckohandla. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0