Idag har varit en riktigt sjukdag. Efter gårdagen och en natt med hosta och kallsvettningar bestämde jag mig för att vila hela morgonen eftersom vi ändå bara hade eget arbete idag. Jag hade dock hoppats på att kunna jobba lite på eftermiddagen och lite blev det gjort men inte så mycket som jag hade hoppats.
 
Men jag var verkligen hängig imorse. Det känns som att jag aldrig varit så här hängig när jag varit förkyld men det är väl för att jag bor själv nu. Det finns ingen som kan ta hand om mig, utan jag får klara mig själv. På Wik, förra året var jag för sig också sjuk men då var det närmare hem till familjen och Niclas. Samt att jag hade Alexandra och Ann-Kristin nära om det var något.
 
Sen har jag fotat den första snön ifrån mitt fönster. Det snöade även imorse ochpå dagen. I normalt fall hade jag tyckte att det varit mysigt men den här veckan är som sagt den värsta på hela hösten och jag har en tendens att bli "lite deprimerad" när November och vintertiden kommer.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0