Hej!
 
Jag har haft två ganska lika dagar igår och idag. Igår lyckades jag och Niclas ta oss till skolan för att jobba lite och sedan åkte vi och handlade lite. Idag hade jag lektion från 9-12 i mattematik. Så vi repeterade det mesta som jag räknade första året i gymnasiet. Alltså för typ 6 år sedan (!) Snacka om segt till en början men jag hände med i alla fall. Imorgon tror jag dock att det blir mycket svårare så morgon dagen blir jobbigare.Haha *pessimisst
 
Hur som helst gick jag sen hem och åt lunch med Niclas och efter det åkte vi och handlade en miniräknare som jag behövde nu och efter det åkte Niclas hem. Jag var tvungen att gå tillbaka till skolan och jobba på ett arbete så jag satt där och slet mitt hår i tre timmar.  Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0