Det var den mest snöiga november (Det började redan den första) som jag kan minnas detta år i alla fall.
 
Jag är alltid glad när November är slut eftersom det är en mörk månad och det här året har det inte varit något undantag. Förrutom mörkret känns det som att jag har varit förkyld hela tiden. Första veckan var jag riktigt hängig och även om jag är nästan bra nu (peppar peppar)  hostar jag fortfarande. Sen har månaden varit ganska enformig men några saker har jag i alla fall gjort och det är detta:
  •  Firat Niclas och min 6-årsdag med bio.
  •  Repeterat matte och börjat med mekanik.
  • Haft lektioner i färgteori, perspektiv och lera utöver all mekanik och matte.
  • Hälsat på mormor efter att inte ha sett henne på 1,5 månad.
  • Firat första advent med stadsfest tilsammans med mamma och Robin.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0