Småshoppingen.
 
Igår kom Niclas hit så jag var och mötte honom och efter det drog vi ut på äventyr. Så vi gick en promenad i regn till Dollarstore. Jag hade tänkt att köpa lite rengöringssaker att bunkra upp med och sen hade jag även hoppats på att hitta sprayfärg och sådant till veckan men det fanns tyvärr inte.  
 
Så det blev hur som helst en bra utflykt. Jag hade tagit med mig cykeln halva vägen vilket var tur för vi hade så mycket att bära så på vägen hem kunde vi dra mycket på cykeln. Efter att vi bara hade varit på dollarstore så var det en tant på rullator som undrade om vi behövde hjälp. Så gulligt men vi klarade oss ändå.
 
Se på kvällen blev det Tacos och Jack Reacher!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0