Igårförmiddag slängde jag mig hem till mamma och pappa. Men det höll på att inte bli av för att jag höll på att missa tåget. Men efter spring de senaste metrarna han jag på tåget 1 minut innan det gick. Jag var så trött på mig själv när jag slog mig ner. Speciellt när det sen inte gick en buss som jag hade planerat och sen blev det dessutom  inget pluggat på tåget.
 
 
Så fredagskvällen och morgon igår var inte bra. Men det blev bättre när jag fick komma hem och äta lunch, prata lite med mamma och Pappa och sen åka till Niclas. Niclas och jag tog en provtur i hans bil till affären och gud vad nervöst och konstigt det var. Haha 
 
Sen blev det middag med hans familj och efter det blev det tårta för att fira mitt körkort. Jag fick välja tårta så det blev en med hallon, maräng, choklad och marsipan.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0