Idag har vi haft en liten introduktion i modellering med kartong och fått en inlämningsuppgift på det. På gymnasiet, under arkitekturen jobbade vi likadant men det var aldrig mitt favoritmoment. Jag tyckte det var lika svårt att få det snyggt nu. Så jag blev påmind om det igen då jag åter igen satt och svor för mig själv - samma visa som på gymnasiet. 
 
Samma sak kände jag också med perspektiv på gymnasiet och de känslorna kom också tillbaka i veckan. Men det är ju därför jag är här. Fast när vi fik inlämningsuppgiften kändes det okej då jag har fått nästan samma uppgift förrut. Dock gäller det bara att hinna, tidsmässigt.
 
Men vi fick också göra hjälmar i kartong idag, vilket var kul.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0